Hello from Tarifa

21 december 2008 - Tarifa, Spanje

Hallo iedereen, hier eindelijk wat nieuws van ons. We zitten voor het ogenblik op de camping in Tarifa te genieten van een naarjaarszonnetje :)  Tot hier toe is de tocht heel goed verlopen.  Gisteren laat in het motel gearriveerd, het was er eentje waar ik (Dieter) veel geld moest betalen en Karleen gratis binnen mocht, maar we hebben toch een goede nachtrust gehad.  Het weer was wel niet aangenaam om in te rijden, heel veel mist.  Ook deze morgen nog heel wat mist en ook sneeuw tegengekomen, maar de tocht zelf is vlot verlopen. We zijn hier aangekomen rond 16:30 en gaan straks gaan kijken wanneer we morgen een boot kunnen nemen naar onze marrokaanse vrienden.  We missen jullie allen ook heel erg en vinden het heel leuk dat jullie ons zo volgen!  We hebben ons kunnen houden om te pakskes vandaag pas te open, de beer en kerstboom staan mooi te blinken in de Mercedes.  De volgende pakskes staan al klaar om morgen te openen!  Ook al een klein accidentje gehad, door een paniekaanval heeft de kleinen een stuk van haar tand gebeten, maar morgen in Marrakesh zal dit hersteld worden!  Ik ga nu proberen uit te leggen dat we foto's willen plaatsen maar ik weet niet of hij ons spaans zal begrijpen anders zal het voor een volgende keer zijn.

Groeten en tot later!

1. Ellen Pynseel:
    Hallo Dieter en Karleen,

Leuk jullie zo te kunnen volgen, jullie zijn al een goed stuk opgeschoven, geniet nog van het najaarszonnetje en veel succes nog met jullie trip

tot later

groetjes
  2. Cathy:
    21 december 2008
    Proficiat Dieter en kleinen, blij met verslag en foto's. kleinen aub ge gaat toch geen gouden tand laten zetten hé?
    Wees voorzichtig en tot morgen. Dada
  3. Wendy:
    Hallo,

Morgenvroeg om 9u nemen ze de boot naar Marokko. Ze hebben zich wel een d
  4. Wendy:
    21 december 2008
    wat ik nog wou zeggen... ze hebben zich wel een dagje vergist in het reisschema. Morgen en overmorgen zijn ze in Marrakesh. Ze zullen dus normaal gezien een dagje vroeger in Gambia zijn.
  5. DE PRAETERE JAN:
    21 december 2008
    Hoi Dieter en Karleen,blij jullie eens tehoren en tezien!Dieter ,jammer voor Club maar weeral verloren,5-1 op de doos maar ze geven het volle vertrouwen aan Jacky.Het kan gebeuren als je thuis komt dat je nieuwe buren hebt want Mohmedje is aan het verhuizen.Doe zo verder met de Mercedes.Doei
  6. Joachim Houzet:
    Dieter,

Je bent blijkbaar al een heel stuk vooruit geraakt.
    Jammer dat je ons kerstfeest van Unilin moest missen. Frans De Cock heeft als afscheid gezorgd voor een special guest: Eddy Wally, vollen bak ambiance dus.
    Nog geen problemen gehad met de Mercedes?
    Stel het nog wel en zorg dat we je zonder kleerscheuren terugzien.
  7. Geert en Rita:
    21 december 2008
    Proficiat, al een goed stuk gereden. Dieter kan je geen blonde pruik aandoen om in de volgende motels ook gratis binnen te mogen? De marokkaantjes zijn niet erg kieskeurig hoor... Geniet van dat najaarszonnetje want dat missen we hier enorm. Een goeie overzet gewenst en tot de volgende... Groetjes.
  8. Ruben:
    yeps,
    als je een dagje vroeger zou aankomen in Gambia, ga dan eens bij Paul Put langs en vraag hem of hij geen zin heeft om trainer te worden in België... en of hij een vervanger weet voor Ciman...
    Reis nog goed verder!
  9. Ma Linda:
    Hoi zueneke en Karleen,

Blij dat jullie al zo ver zijn, maar nu in de afric komt de moeilijkste trip.
    Doe zo verder en wij steunen jullie van op het thuisfront. Tot verder nieuws, hier is alles O.K..
    Geniet en laat het niet aan je hart komen van den Club. Standaard won met 2 - 1 van Gent.
    Veel liefs.
  10. bertand:
    22 december 2008
    dag karleen ik heb al een beetje vordering gemaakt op de computer krijg les van christa groeten pa
  11. Pa:
    22 december 2008
    Hoi,blij dat jullie al zo ver zijn, maar nu komen, de moeilijkste stukken. Voor Karleen, op de markt in Marrakesh kun je alle soorten valse tanden krijgen, zijn maar 1 maal gebruikt en dit aan een soldeprijsje. Voor de rest, vele groetjes van de ganse familie en een bedankt van nonkel Henri en tante Georgette voor de bloemen. Pa
  12. Wendy:
    Hallo iedereen,

Net een telefoontje gekregen.
    Juist aangekomen in Marrakesh, voor de kenners, ze zitten op een camping juist naast club Sangho.
    Toevallig is er vandaag wel geen internet, vandaar dat ik hier terug ben. Morgen hebben ze een vrije dag en proberen ze zeker nog een bericht op de blog te plaatsen.
    De trip met de boot is goed verlopen. Juist aan de douane wat problemen ... omgekocht met 6 euro.
    Ook de couscous was vandaag toevallig op, ze moesten dus vandaag couscous bestellen voor morgen.
  13. Cathy:
    22 december 2008
    Kleintje en Dieter, hopelijk hebben jullie ondertussen ontdekt wat er op dat cd-ke staat en heeft het jullie plezier gedaan; A propos, hoe is het met de kennis van de "serrekunda-hit"? Kunnen jullie het al even goed als wij? Geniet morgen van jullie vrije dag en nog een veilige reis gewenst. Dada vele groeten van mij en van Jan en een likje van Jawelleke en de kleine Byba.
  14. Griet en tom:
    22 december 2008
    Ik zou maar oppassen met dat 'gratis'!!!
  15. Tony:
    22 december 2008
    Blij dat het zo vlot gaat, een dagje rust zal deugd doen, zowel voor jullie als voor de mercedes. Profiteer er van en doe zo verder!
  16. DE PRAETERE JAN:
    22 december 2008
    Kleintje,wanneer is je afspraak morgen bij de tandarts?Laat het weten dat we 'n kaarsje kunnen laten branden!Drink anders eerst eens van Dieter zijn fles!Doei