Gelukkig nieuwjaar

1 januari 2009 - Serre Kunda, Gambia

Aan iedereen eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Wij hebben het hier gevierd met een bbq en de plaatselijke boysband.  Vandaag zijn we weest nieuwjaren bij Nuha en familie. Het was terug een drukte van jewelste, je kon een gans voetbalstadium vullen met al het volk.  Wat poppekes en ballonnen van den Colruyt uitgedeeld en iedereen was weer content.  Ondertussen hadden ze den Mercedes nog een goede wasbeurt gegeven.  En dan moesten we natuurlijk terug bljiven eten, hot and spicy.  De hele familie was content om ons terug te zien ze vroegen zich ook af waar Wendy en Ruby waren, zal voor de volgende keer zijn.  We gaan nu terug naar den camping een boomke gaan kaarten!

Tot later nog eens

1. bertand:
    1 januari 2009
    ben gans de dag weest nieuwjaren moet juist nog eens bij nonkel roland gaan ons wen ziet er goed uit ik denk dat ze vandaag al regelmatig aan de kassa mogen passeren heeft groeten aan dieter en aan de ganse nest pa
  2. Fien en Luc:
    Dieter, Karleen,

een dikke proficiat!

En een Gelukkig Nieuwjaar!

Straks naar Desselgem, (eerste live optreden!).

Zal alle leden van de Locus-boysband grtz geven.

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
  3. Cathy:
    Yep,

Wij hebben al onze aanloop genomen om de dagdagelijkse bezigheden te herbeginnen.
    Voor jullie nog een weekje relaxen, geniet nog.
    Aan allen nog een opperbest 2009.
    Slu en tot schrijfs.
  4. bertand:
    2 januari 2009
    de valiezen staan klaar straks zal jan dep ons naar de luchthaven voeren als ik er ben laat ik wel iets weten doe ze daar de groeten pa
  5. Pa:
    Dag,

De Mercedes heeft al een grondige inspecties ondergaan, zie ik op de foto's. Hopelijk is alles nog intakt. Groetjes Pa en geniet van de zon.
  6. Wendy:
    2 januari 2009
    Tof om de familie nog eens te zien. Het lijkt weeral zo lang geleden.
    Groetjes daar.