einde

8 januari 2009 - Serre Kunda, Gambia

Hallo, hier nog een laatste bericht voor we terug naar belgie komen.  De papieren zijn bijna allemaal in orde, morgen om 8 uur nog een afspraak met de police en dan zou alles geregeld moeten zijn.  Zaterdag gaat hij binnen in de garage om hem een nieuw kleurke te geven en dan kan de taxi business beginnen!  Morgen geven we de eerste rijlessen, slipcursus, woestijnrijden, ... alles inclusief.  Vandaag is het hier moslim nieuwjaar ze mogen terug feesten, Nuha niet gezien vandaag te druk met nieuwjaren.  Morgen zijn we uitgenodigd voor den overschot op te peuzelen.  Gisteren hebben we hem nog een kilootje lam cadeau gedaan voor het oudejaarsavond diner.  Vandaag zijn we nog eens naar de houtsnijmarkt geweest in Brikama, goed zaken gedaan.  Nogmaals bedankt voor de steun doorheen het avontuur en tot zaterdag!

Daaaaaaag

1. Sam Jocqué:
    Prachtig avontuur !
    En ook nog eens beste wensen (beetje laat ;-))

Goede terugreis,
    Groeten,
    Sam.
  2. Cathy:
    8 januari 2009
    Hoy, we zijn er klaar voor.Laatste voorbereidingen achter de rug...Hopelijk kennen jullie ons nog!! We hebben de chauffage op de volkegemberg al een beetje hoger gezet . De groeten ginder aan iedereen en tot in schiphol.P.S. die van Herentals komen misschien ook mee!?!
    Dada, Jan en Cathy
  3. Geert en Rita:
    8 januari 2009
    Het was een plezier jullie reisverhalen te lezen en we wensen jullie een behouden terugvlucht. Breng aub een beetje warmte mee want het is hier enorm koud. Vele groetjes uit Roeselare...
  4. Frederik & Nele:
    Hoi hoi
    fantastisch wat jullie gedaan hebben, koester de herinneringen aan dit mooie avontuur....
    Steek in jullie handbagage toch maar een sjaalke en een mutske, en handschoenen zou ook niet slecht zijn,
    onze kids kijken alvast naar de vliegtuigen hoog in de lucht, groetjes en tot binnenkort
  5. DE PRAETERE JAN:
    Hoi,
    Hier zijn we nog eens ,waarschijnlijk voor de laatste keer!We wensen jullie een goede terugreis.
    Tot morgen!Groetjes
  6. silvie:
    9 januari 2009
    Hallo,
    Jullie avontuur zit er bijna op. Heel goed gedaan
    ze ! Steek de zon maar in jullie bagage want het is hier berekoud deze morgen en Erwetegem -9° kan u verzekeren da ik zat te bibberen in mijne auto. Amai !
    Een hele goede terugreis naar Belgie en doe ze daar allemaal de groeten van ons !
    Doei, Sandy, Silvie, Gilles, Fleur en Basile
  7. tante maria:
    9 januari 2009
    ik heb jullie reisverslag met veel interesse gevolgd, ik wens jullie een goede thuiskomst en nog eens proficiat voor dit prachtig en moedig project, kusjes,
  8. yves & vero:
    13 januari 2009
    Hi,

Hebben jullie avontuur met veel plezier gevolgd.
    We vinden het een fantastisch initiatief.
    Koester jullie herinneringen aan deze mooie reis.
    Een dikke pluim voor jullie twee!!!

Groetjes,
    Yves, Vero, Emily en Leonie