Gelukkig nieuwjaar

1 januari 2009 - Serre Kunda, Gambia

Aan iedereen eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Wij hebben het hier gevierd met een bbq en de plaatselijke boysband.  Vandaag zijn we weest nieuwjaren bij Nuha en familie. Het was terug een drukte van jewelste, je kon een gans voetbalstadium vullen met al het volk.  Wat poppekes en ballonnen van den Colruyt uitgedeeld en iedereen was weer content.  Ondertussen hadden ze den Mercedes nog een goede wasbeurt gegeven.  En dan moesten we natuurlijk terug bljiven eten, hot and spicy.  De hele familie was content om ons terug te zien ze vroegen zich ook af waar Wendy en Ruby waren, zal voor de volgende keer zijn.  We gaan nu terug naar den camping een boomke gaan kaarten!

Tot later nog eens

1. DE PRAETERE JAN:
    Hoi,
    Hier is alles goed verlopen,zelfs zonder katers!Ons pa heeft al 'n beetje stress.
    Allee,als jullie terug zijn zullen we eens 'n kaartavond vast leggen.Salu en tot dan!
  2. Wendy:
    Hallo,
    Aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Dieter en Karleen, geniet maar nog een beetje van de zon en de dagen vakantie die jullie nog resten.
    Ik kijk al enorm uit naar volgende zaterdag om jullie terug te zien en jullie verhalen te horen.
  3. Frederik & Nele:
    Beste Wensen aan iedereen
  4. Tony:
    Elaba,
    aan iedereen een gelukkig en gezond jaar.
    Profiteer nog van jullie weekje vakantie en hopelijk kunt ge nog veel kindekes gelukkig maken met de popkes en ballonnen.
    Ik verlang al tot binnen een weekske; heb nog 9 vakskes open te doen dus nu zal het wel vlug gaan he.
    Dada
  5. Cathy:
    2 januari 2009
    Yep,

Wij hebben al onze aanloop genomen om de dagdagelijkse bezigheden te herbeginnen.
    Voor jullie nog een weekje relaxen, geniet nog.
    Aan allen nog een opperbest 2009.
    Slu en tot schrijfs.
  6. Ruben:
    2 januari 2009
    Doe ze alvast vele groeten van Ruby daar, zeg dat ik zeker nog eens afkom!
  7. Fanny:
    4 januari 2009
    Mijn beste wensen aan iedereen!
    Proficiat Dieter en Karleen! Een hele prestatie!
    Geniet nog van jullie vakantiedagen!!

Fanny